środa, 15 września 2010

Śrubki - przestroga.

Ostatnio, szczęśliwie na ziemi zauważyłem, że pękła jedna śruba trzymająca białe dumpery w mojej głowicy. Po ok 50 lotach, widocznie wskutek wibracji, dokładnie w miejscu gdzie wchodziła w aluminiowy hub. Jest to przestroga by stosować tylko śruby wzmacniane lub oryginalne (te jednak wiadomo są droższe niż śruby wzmacniane kupowane w sklepach metalowych (polecam Metalmax w Warszawie przy ul.Surowieckiego)) Ja raz z lenistwa posłużyłem się przypadkową M4 która akurat była pod ręką - błąd. Który kosztował mnie zabawę z wykrętakiem.
Pamiętajcie również, że Hirobo nigdy nie daje śrub w innych kolorach niż czarne lub ciemnostalowe. Wszelkie jasne śruby stalowe są najprawdopodobniej nieoryginalne i nie warto ryzykować lotów z nimi.

1 komentarz:

  1. Bardzo cenna przestroga, na śruby szczególna uwagę należy zwracać kiedy kupujemy model z drugiej ręki

    OdpowiedzUsuń